הסיפור של רחלי

שמי רחלי בת 47 נשואה לגיא ואמא גאה ל-3 לוחמים .

בנובמבר 2023 חליתי בסרטן שחלות.
שלב 4 עם גרורות בכל הגוף.
ביום האבחנה נכנסו לחדר 5 רופאים עם פרצוף קשה ואני היחידה שצחקה בחדר 
"זה הכל" שאלתי את הרופא? 
כבר חשבתי שהמצב יותר גרוע .. 
ההומור ליווה אותי בהמון תחנות בחיים.
גם כשחוויתי אובדן הוא תמיד היה שם.
 
רבי נחמן אומר שתמיד צריך להיות בשמחה וגם ברגע הכי קשה בחרתי להיות בשמחה.
את הנוכחות של בורא עולם בחדר ישר הרגשתי וידעתי שאני אהיה בסדר ורצון רק לחיות ישר תפס מקום ומיד בחרתי להיות במקום חזק מנטלית ולא לתת למצב הזה כוח.
 
למדתי תטא הילינג 
מחשבה יוצרת מציאות 
ולמילים יש כוח 
בכל המסע שלי השתמשתי בכלים האלה לאמן את המוח לחשוב אחרת, 
לדבר אחרת,
הייתי לוקחת כדורים ומודה להם 
מקבלת כימו ומודה לתרופה שמצילה אותי.
כל הזמן סיפרתי לעצמי שאני בריאה ושהכל בסדר.
אחרי כימו הייתי עסוקה בשופינג 
לא הייתי  מוותרת על הים.
אפילו את השיער שלי גילחתי תוך כדי מסיבה שהקמתי :)
התחלתי לטפל בנפש האמנתי שהריפוי יתחיל משם למצוא את השורש של הכאב ולעקור אותו.
הרי לא סתם אומרים שנפש בריאה בגוף בריא כל המחלות שלנו מגיעות מהנפש.
 
במסע הזה עברתי 9 סבבי כימו
18 ביולוגי וניתוח הייפק פחות 6 איברים 
אני בריאה היום !
בזכות בורא עולם ובזכות האמונה שלי שקיבלתי את המסע הזה במתנה 
כדי להשתנות ולשנות.
 
המסע הזה דורש המון כוח מנטלי ורצון לחיות ובעיקר אמונה ❤️

לקבלת ייעוץ ראשוני, ללא עלות, מלאו פרטים